MENU
Головна » Соціальні послуги » Публічна інформація

Оскарження наданих послуг

1.    Усі громадяни, які обслуговуються у відділеннях територіального центру мають право на скаргу щодо надання соціальних послуг у відділенні.
2.    Усі скарги приймаються, реєструються та розслідуються у плані причин їх виникнення згідно «Процедури з управління зверненнями отримувачів соціальних послуг»
3.    Отримувачі соціальної послуги можуть оформити скаргу самостійно, за допомогою членів родини, опікуна, незалежного адвоката.
4.    Скарги приймаються у вигляді:
-  Усного звернення, в тому числі по телефону;
-  Письмового звернення ( лист, письмовий запит тощо)
-  Електронного листа на адресу територіального центру.
5.    Отримана скарга розглядається з моменту її прийому та реєстрації.
6.    Термін розгляду скарги – 10 днів з дати отримання.
7.    Рішення, щодо обґрунтованості скарги чи претензії та її задоволення виносяться на   підставі затверджених документів, регламентуючих роботу відділення, в т.ч. Положення про відділення соціальної допомоги вдома, посадової інструкції соціального робітника, Договору про надання соціальних послуг, щоденника надання соціальних послуг, графіка відвідувань тощо.
 

ІНФОРМАЦІЯ
ПРО КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ

 

 СЕКТОР ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ ТА СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ  ДЕПАРТАМЕНТУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

АДРЕСА:                 м. Луцьк, м-н Київський, 9
КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН:     778-207
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА:     sobsl@voladm.gov.ua
ПРИЙМАЛЬНІ ГОДИНИ:      8.00 – 17.15

 РАТНІВСЬКА РАЙОННА РАДА

АДРЕСА:                  смт. Ратне, вул. Центральна, 19
КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН:      3-01-52; 2-24-85
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА:      e-mail: ratno_rada@ukr.net
ПРИЙМАЛЬНІ ГОДИНИ:       8.00 – 17.15

 УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

АДРЕСА:                  смт. Ратне, вул. Каштанова, 19 а
КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН:      2-17-31
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА:      e-mail: ratno_upszn@ukr.net
ПРИЙМАЛЬНІ ГОДИНИ:       8.00 – 17.15